Вівторок, 23.04.2024, 16:05
К В І Т Н Е В Е
Жидачівський район Львівська область
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
с.Квітневе [19]
НГО "ДЗВІН" [21]
Зі світу по крихті [29]
МОВА САЙТУ
Форма входу
Наша кнопка
Наша кнопка для Вашого сайту:
сайт Квітневого
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
КОМЕНТАРІ
Актуальна
Погоджуюсь
Рекомендую прочитати

Можна пошукати серед відомих людей
України 
Натрапив на відомих політиків
Головна » 2010 » Червень » 29 » У школі Квітневого нові комп'ютери
00:20
У школі Квітневого нові комп'ютери
Міжнародні організації, зокрема ЮНЕСКО, всіляко зохочують людство до продовження навчання в дорослому віці у різних формах. Ось така можливість випала й громаді с. Квітневе.
За сприяння Західноукраїнського ресурсного центру (ЗУРЦ) та активної учвсті громади школа с. Квітневого отримала чотири комп'ютери.
5 лютого 2010 року на запрошення директора школи Галини Козяр село відвідали шведи Стефан Вєтковський - керівник Швецького народного університету "Sta Maria Folkhogsroha". , пан Марчен, а також Левко Довган - координатор проектів ЗУРЦу м. Львів.


з ліва на право: п. Стефан Вєтковський, п. Марчен, п. Левко Довган.

Жителі Квітневого Галина Чайка, Ірина Турсь, Олена Куса, Іванка Вирста, Степан Бедик та ін.... розповіли гостям історію села, які перспективи життя у ньомуй, звичайно, чого не вмстарчає для його розвитку.
 

жителі села разом з гостями

Їм вдалося переконати гостей, що школі потрібні комп'ютери. Адже цьогоріч діти навчалися за новою програмою, яка включає вивчення інформатики у 9 класі. У XX столітті наша держава не в змозі вирішити це питання. Раніше була домовленість про 5 вживаних комп'ютерів, які доставлять до школи до кінця навчального року. Проте при сприянні ЗУРЦу отримали 4 новеньких.
Уже 1 червня п. Левко Довган потішив колектив школи своїм візитом і привіз обіцяні комп'ютери. Тепер навчатися за ними матимуть змогу не лише учні, а й дорослі. До обіду займатимуться діти, а потім усі бажаючі.
Залишається лише під'єднати до мережі Інтернет. Сподіваємось у цьому допоможе уже держава.

автор Юля Шлиян (Історико-краєзнавче товариство "Дзвін")


     п. Стефан в гостях в  1 класі Квітневої ЗОШ
     школярі короваєм зустрічали гостей з Швеції
     п. Марчен і україночки


Категорія: НГО "ДЗВІН" | Переглядів: 1733 | Додав: admin | Рейтинг: 4.0/4
Всього коментарів: 10
avatar
1
Комп'ютери у школі потрібні не тільки тому що шкільна прграма вимагає, але і для того щоб вміти ними користуватися після школи. В сучасному світі без знання ПК - ти не людина. Тому слід щей інтернет, а також спеціаліста щоб навчити компютерної грамоти дітей.
avatar
2
Ну що поробиш - на селі вічна проблема з кадрами. Молоді перспективні випускники вузів не дуже то і рвуться в село, в болото.
avatar
3
До уваги схвильованих вчительок Квітневої школи. Замість того, щоб з'ясовувати стосунки з авторами коментарів в телефонному режимі, заповніть розділ ШКОЛА, який досі пустий.
Розкажіть світові, яка у Вас гарна школа, чого Ви там дітей навчаєте, які у Вас в школі є гуртки, окрім театрального і образотворчого. Доповніть Ваші статті фотографіями і відеофайлами. Звяжіться з адміном. Для цього треба зареєструватись на сайті. І разом з Вами заповнимо розділ "ШКОЛА"

hello

МИ ЗАВЖДИ ЗА КОНСТРУКТИВНУ СПІВПРАЦЮ.

avatar
4
Якісна освіта в середній школі - це проблема загальноукраїнська. Не хватає хороших професійних кадрів. Адже хто сьогодні іде працювати в школи? В більшості це колишні випускники вузів, які самі мали середні бал по заліковій книжці не більше 4, а ще багато колишніх заочників, котрі свої дипломи практично купили. Всі інші успішні студенти вузів подалися хто куди але не в школи.
Ні, звичайно, що серед усієї вчительської братії є люди дійсно віддані своїй справі, ті які ходять до школи не тільки для того аби день відбути на роботі, інтриги точити в учительській..... Є ще вчителі мета яких НАВЧИТИ, ЗАПАЛИТИ ОТОЙ ВОГНИК ЗНАНЬ В ДУШІ ДИТЯЧІЙ.

А в сільських школах є й інша специфіка, скажімо вчителі викладають не профільні предмети. Так вчитель-філолог вчить історію. Вчитель музики є по сумісництву і вчителем англійської мови..... Вчителі інформатики вчать дітей інформатики по книжкам через брак комп'ютерів. Адже відомо, що далеко не кожна школа може похвалитись такою СУПЕРТЕХНІКОЮ в XXI столітті. А комп'ютерна неграмотність серед вчителів - де в класах учні могли б вчити вже своїх педагогів, що робити з тою диво-технікою.

І така ситуація не є характерною для якогось одного села. Це специфіка шкільної освіти в Україні.

avatar
5
До 2009р.вчителі школи прекрасно володіли своїми предметами,вчили дітей,діти брали участь у різних навчальних і виховних заходах,і до цього часу працював драматичний гурток,і з натхненням працювала вчителька музики Лаба З.І.,яка не тільки має чудовий голос,а й володіє музичними інструментами.Якщо вчитель -філолог і вчить історію,вчитель музики вчить -англійську мову,то це не означає що вони поганно викладають предмет,оскільки вони мають на це повне право за законом,адже сьогоднішній директор-це колишня студентка Будівельного технікуму,і це не стало їй на заваді почати педагогічну діяльність у школі( без диплома).
avatar
6
Комп`ютер та інтернет це не тільки іграшки. Інтернет - це практично нескінченний інформаційний ресурс, він є всесвітнім джерелом знань, і загальнодоступним. Нажаль багато людей цього не розуміють і не хочуть самовдосконалюватися. І тому маємо те що маємо. sad
Доречі люди через інтернет та комп`ютер заробляють гроші, і не тому що не мають чм зайнятися.
avatar
7
"До 2009р.вчителі школи прекрасно володіли своїми предметами,вчили дітей" - а що змінилось після 2009 року?

Що до того, що вчитель має законне право викладати не профільні предмети.... Звичайно, що має. Питання тільки в тому на скільки якісно він володіє хоча б одним з предметів які викладає. Чи поповнюються його знання, чи він самовдосконалюється іде в ногу з часом. Чи його рівень бува не зупинився на тих знаннях які він отримав ще у вузі де навчався заочно.

Критерієм оцінки єфективності роботи вчителя є те:
1. Скільки дітей отримали грамоти на районних і обласних олімпіадах по предмету.
2. Як активно учні беруть участь у різноманітних конкурсах пов'язаних з навчальним предметом.
3. Скільки дітей вибирало той предмет як екзаменаційний для того аби поступити у ВУЗ.

А загалом постає питання скільки дітей школи впродовж останніх 5 випускних років вступило до ВНЗ.

Тому часто в нас виникає риторичний висновок, що ВЧИТЕЛЬ ЗАКОННО ВЕДЕ НЕ ОДИН ПРЕДМЕТ, АЛЕ САМ ТОЛКОМ НЕ ЗНАЄ ЖОДНОГО.

Щодо професіоналізму Лаби Зоряни як вчителя музики. То мали змогу на власні очі бачити ті виступи і концерти зорганізовані цим педагогом. І тут гарно підходить байка "Лебідь, рак і щука". От так і на тих виступах, ніякої організації, складалось враження, що діти взагалі без репетицій виступали... Одним словом сумна картина

avatar
8
А, на мою думку, те, що вимагають чи то в школі чи ще десь певну спеціальнту освіту - це неправильно. Я за те, щоби таку практику взагалі скасували. Є люди, які знають на практиці краще певний предмет і не мають диплому по тій спеціальності, а дехто має, а знає предмет гірше. Зараз в інтернеті безліч уроків, посібників - лише щоби було бажання вчитися. А освіта в нас - це лише суціальна корупція.
Взяти ту ж інформатику. А що таке посібники по інформатиці, затверджені Міністерством освіти? Це купа непотрібних термінів, всяких формул, і сухої теорії. Лише щоби мучити дітей. Взагалі вся програма шкільна нікудишня (ну майже вся). Вчитися треба на практиці. І вчити треба те, що дитина хоче знати, а не нав'язувати їй те, що їй не потрібно.
avatar
9
Микола, от поясни, як хтось не будучи спеціалістом може на практиці краще знати хімію, геометрію, фізику, астрономію, наприклад в селі? І не просто знати, а вміти передати ці знання дітям на такому рівні, щоб вони потім вже самі ті знання використовували на практиці?
З інформатикою я погоджуюсь, бо вчителі інформатики в сільських школах (є звісно вийнятки) цю інформатику самі не знають, а поруч є море тих же системних адмінів, чи програмістів, чи просто любителів, які можуть дітей навчити дійсно потрібних речей.
Я з тобою згідна в одному - шкільна навчальна програма справді перенасичена. Море інформації яка дітям ніколи не знадобиться. Але хорочий вчитель зуміє виокремити з того всього справді важливу і потрібну дітям інформацію і навчити.
avatar
10
Зрештою державній шкільній освіті є альтернатива. От можливо ти чув, що є такі приватні школи як: Вальдорфські школи, школи Монтесорі.... в яких зовсім інша специфіка навчання, індивідуальний підхід, розвиток талантів і здібностей окремого учня, а не суцільна зрівнялівка.

І вчителі там не тьотки з совковою свідомістю, колишні трієчники вузів, а справді професіонали. Тому, що щоб потрапити в таку школу на роботу треба пройти конкурсний відбір, показати потім ефективність своєї роботи, а це навчені діти. Якщо вчитель не справляється з поставленими школою завдяннями з ним просто розривають контракт.
Та за навчання дітей в таких школах потрібно платити гроші.

А у державних школах як? Вчитель може сам нічорта не знати, залишатись на рівні вузівської підготовки, але його ніхто не звільнить, бо то державня робота. А курси підвищення кваліфікації ми знаєм як у нашій країні проходять і вчителі, і лікарі і інші бюджетники - для галочки.

За кордоном та сама проблема. Державні безплатні школи дають таку собі освіту..... яка оплата така і школа. wacko %) wacko

avatar
Пошук
Календар
«  Червень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Випадкове ФОТО
Архів записів
Block title
   
ВАРТО ЗНАТИ
[
Як знайти людину в Україні? (8)
[
Історико – етнографічна експедиція. (4)
[
Апітуризм – інноваційний напрямок у бджільництві (3)
[
А якщо завтра в Україні війна: поради від співробітника ГРУ. (1)
[
"Для чого нам бібліотека, коли є Інтернет?" Перспектива бібліотек (1)
[
Україна замикає світовий рейтинг благодійності (1)




ДРУЖНІ САЙТИ

сайт Бистрого
 
 
kvitneve.ucoz.org